Aqua Bike

Idag har jag testat nåt nytt. En ny träningsform, Aqua Bike. Det var verkligen över förväntan roligt, OCH svårt.
Det var första gången men inte sista. Döm om min förvåning och cyklade jag omkull otaliga gånger, jag borde haft hjälp. Det är en himla tur det är i vatten, så att man inte slår sig så hårt. haha.

Ger inte träningen träningsvärk så kommer definitivt alla goa skratt att ge träningsvärk. hahaha. Jag kan fortfarande skratta åt det! Det var faktiskt riktigt skönt att träna mitt på dagen (kl 12) en måndag! Perfekt tid. Borde kanske bli hemmafru i framtiden, hehe.

Nu till skolan och skriva ut biljetterna till Hockeykmatchen på torsdag, Rögle möter Mora. Kan bli spännande och avgörande. Hockey i Malmö imorgon också. :) En derbymatch i kvalserien, mycket spännande. :) Första matcherna jag ser detta år. Skam på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0