Bloggstrul

Jag har haft strul med min blogg, inte kunnat logga in men nu är jag "back in business".

Jag dras fortfarande men den envisa förkylningen, dock en aningens bättre. Värst är nätterna då hostan envisas med att dela säng med mig. Jag brukar dock vinna.

Igår damp det efterlängtade tentaresultatet ner. Jag är godkänd, även på den kursen. Underbart.

Idag skiner solen, jag borde ut och göra nåt vettigt men jag har fastnat i min gungeligung (fåtöljen) och rensar i min dator. Jag vårstädar i datorn. Konstaterat att jag inte litera på datorns hårddisk så nu ska ll läggas över på det externa minnet. Tänk om uppsatsen och allt material skulle försvinna. Jag hade adlig, never-ever, förlåt mig jsälv. haha.

Igår var jag i Malmö Jag körde ner alldeles själv. Jag körde inte vilse en endaste gång. Jag observerade dock att Malmöborna är lättretliga i trafiken. haha. Tur det fanns lastbilar jag kunde "gömma" mig bakom. Där hade jag en anledning till å hålla hastigheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0