Fisolofera

Idag är jag ordblind. Det råder också kaos på meningsbyggnadskontoret, så har överseende... J

ag tycker verkligen inte om blöta byxben. Speciellt inte när man har jeansoch låga strumpor. Det är nog en av de mest obekväma känslorna, blöta byxben mot huden. Det blir dagens dizzning. Jag gillar helt enkelt inte regnet på hösten och våren, regnar det på sommaren kan jag bli blöt om fötterna, det stör mig inte!

En av de mest komplicerade frågorna jag möts av just nu är "Vad ska du göra efter skolan"? Visst vill jag bli frågad, känna att det faktiskt finns människor i min omgivning som funderar men jag har inget svar. Jag har alla mina dörrar öppna för framtiden, både på gott och ont. Det har den senaste tiden uppmärksammats att jag faktiskt snart är klar med skolan. Tankeverksamheten snurrar för fullt. Jag vill massor men jag är trött på CSN och det begränsar mig lite.

Har brainstormat mina tankar:

Appropå fisolofera så är det detsamma som filosofera. Pippi Långstrump säger fisolofera. Jag gillar Astrid Lindrgren. Samlar filmer.

Syskon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0