Godmorgon helgen.

Godmorgon helgen, idag kännde trotsallt rätt bra när jag vaknar. Det är bara solen som saknas.

Efter ca två veckors sömrubbningar, så har jag nog börjat hitta tillbaka till den normala rytmen igen. Om än det emallanåt känns lite trögt att komma upp på morgonen (inte riktigt likt mig), men det börjar ordna till sig igen!

Idag är det lördag, en vanlig lördag och denna helg ska jag försöka ägna åt studierna. Jag måste försöka läsa lite. Jag måste verkligen hitta litteratur. Informanterna börjar falla på sin plats men att hitta KY utbildningar på en ort lagom nära mig verkar vara lite knepigare, en utmaning och den får jag nog ta mig an i helgen.

Igår vandrade jag en runda om IKEA i Älmhult, införskaffade två förpackningar "mysljus". Jag hittade dem inte på IKEA i Hbg sist jag var där!
På tal om IKEA kom jag precis på att jag nog skall ta och pilla lite med mitt kök som jag vill ha. Mäta och få rätt på mått och inredning. Inga studier idag inte, det är ju ändå lördag! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0