Mina nycklar.

Mina nycklar har åter kommit till sin rätt. Det känns alldeles fantastiskt bra att de inte hade rymt så långt från mig. Hittade dem trotsallt i bilen. Tappade dem nog i helgen när jag för en gång skull särade på nycklarna. Nu är de iallafall åter i rätta händer.

Har gjort min sista intervju till uppsatsen idag. Nu skall det transkriberas tre intervjuer och sen är det dags för en bakgrund och inledning att ta form. Imorgon skall jag lämna tillbaka min mussepigg-utrustning. Inspelningsmojjängen liknar mussepigg fick jag höra av en kamrat vars handledare hade sagt nåt om det.

Idag passade jag på att ta mig en tripp förbi Lisa på vägen hem för å ventilera lite.Mycket trevligt. Igår berättade hon för mig att Eslöv går underbenämningen "Sveriges tråkigaste stad". Varför det? Verkade ju rätt gemytlig liten håla, men jag vet inte om jag skulle vilja bo där... Haha.

Jag är ju ingen favorit av skåne, haha... (mest för att egga mina kamrater här nere).

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack för kommentaren!
Det var verkligen en bra dag - humöret är fortfarande på topp!

2008-04-29 @ 20:44:40
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0