Nostalgi.

På vägen hem från Malmö igår så stannade jag till i Hörby för en fika hos min vän Mattias och hans familj. Mycket trevligt. Snälla och rar. Lilltösen växer så det knakar... Till råga på allt blevjag bjuden på glass. Det blev nostalgistund... GB's Lakrits Puck är tillbala och vi njöt. Den skall vi njuta till i sommar ockås när ni kommer på besök.

Och... Ja! Jag ska lära mig att säga "rullebör" Mattias. Lovar! Haha. Vi har ett år på oss att jobba fram det. Jag tycker för övrigt att mina skånska kamrater varit rätt dåliga på att lyckas konvertera mig till den skånska dialekten. Haha. Snart de tre åren gått mina vänner. Till och med fyra år i Skåne snart och det enda jag lärt mig är att ibland klämma till med ett "Jaaaaa. Pinglan fnissar lika gott varenda gång. Hehe.

Ikväll är jag grymt partysugen. Hmm.. Dags för en partynight snart tycker jag! Har lite vi behöver tömma innan sommaren, mina shottiskamrater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0