Pension

Jag har bränt mig. Inte idag, utan för nån vecka sen. Jag var klumpig nog att bränna mig på ett element, hur man nu kan lyckas med det? Jag gjorde det iaf. Nu har dock brännsåret börjat klia. Det läker! Usch och fy vad läkningsprocesser kan vara irriterande.

Idag har jag lärt mig massor om det oranga kuvertet, dvs. pension. hade möte på banken för att lära mig mer om det. Det är faktiskt himla spännande när man väl tar sig tid att sätta sig in i det. Det är faktiskt viktigt att vara aktiv i pensionsvalet. Jag vill vara rik när jag blir gammal. haha. Dagens hissning blir banken som faktiskt erbjuder sig att lära oss medborgare om pensionen.

Bilder är alltid roligt, så idag tänker jag bidra med några bilder...


Ingen konkurrerar ut Mr. D, inte ens Max-killen.



En kväll på BSA, undra vad de spanat in? Nåt intressant?

Jag har konstaterat att jag borde skaffa mig en digitalkamera. Jag vill fotografera mitt liv lite mer än jag gör och då helst med en digitalkamera som ger bättre bilder.

Fick deklarationen häromdagen och det blev lite pengar över, kanske skulle satsa på en digitalare till sommaren. =)

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack för kommentaren! :)

2008-04-03 @ 19:25:23
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Sarah

haha, när jag bodde i källaren var det alltid så himla kallt att jag brukade somna med fötterna PÅ elementet, en morgon vaknade jag och hade ont i ena hälen, attans vilken brännblåsa jag fått.

2008-04-03 @ 22:20:39
URL: http://gundel.blogg.se
Postat av: Malin

Tumadre: Det var så lite så.

Sarah: Det låter som det gjorde en aningens ont eller åtminstone kändes lite klumpigt gjort. haha...

2008-04-03 @ 22:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0