Söndag

Söndag denna vecka innebär tvättdag! Stoppade nyss in de två sista  maskinerna med tvätt för denna gång. När man laddar maskinen med tvätt och tvätten bara har en förmåga att trilla ur maskinen, har man då matat maskinen för full med tvätt?

Fnissade gott i tvättstugan när jag stod och manglade in tvätten i ena maskinen och fann en fårskinnstoffel blad all tvätt. hahaha. Hur sjutton kunde den hamna där?

Har bytte till sommardäck på bilen idag. 120 kr för några få minuter, perfekt. Flörtade lite med de söta killarna ICA Kvantum och så fixade dem det. Ni är ena änglar. haha...
Fick dock kånka de där förbenade däcken ner i källaren alldeles själv och en sak är säker, att när de ska upp därifrån så gör jag det bara inte själv.

En dag full av tankar och funderingar, mest sånadär känsligare tankar som alla har ibland. Det måste nog få ta sin tid det också!


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

tack för tipset!

2008-04-06 @ 20:34:25
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: sarah

Men Malin, byter du inte dina däck själv? Jag trodde du var händig så jag :)

2008-04-07 @ 13:44:05
URL: http://gundel.blogg.se
Postat av: Malin

Klart att jag KAN göra det själv, men varför göra det själv när någon annan kan göra det för 120kr på ett par minuter? Mitt arbete hade tagit betydligt längre tid, dessutom vägrar jag att ligga på gatan och byta däck när alla andra iakttar. ;)

2008-04-07 @ 14:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0