Söndag.

Det här har nog varit den mest tråkiga helgen på überlänge. Sådana helger kan dock vara skönt ibland det också, men inte just nu.
Idag längtar jag till Gotland, idag vill jag flytta, idag vill jag resa, idag vill jag överge skolan, idag vill jag vara rik, idag vill jag vara tillsammans med en elitidrottsman, idag vill jag köra bil, idag vill jag vara frisk, ikväll vill jag grilla i 25 gradig värme med solsken, idag vill jag köra skoter, idag vill ha bo stuga i fjällen, idag vill jag jobba, idag vill jag ha onsdag. Idag.... Idag vill jag så mycket!

Den där förbenade spindeln på mitt badrumsgolv är fortfarande kvar. Jag tror den lever för jag har inte rört den. Jag tycker inte om den och jag vill att den skall gå hem, NU! Jag får hoppa in på toaletten och hoppa ut från toaletten. Snart åker duschslangen fram....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0