Söndagsutflykt.

Idag vart det en söndagsutflykt med min vän Lisa. Jag har alltså ännu en gång vidgat mina skåna vyer.

Började dagen på ICA-Maxi för att inhandla en enklare picnic. Fantastiskt väder med strålande sol, klarblå himmel och ca 10-15 plusgrader körde vi kustvägen ner till Ales stenar. Mysigt. Ventilerade en och annan tanke. haha. Nyttigt.

Körde till Ystad och passerade utkanten av Ystad, så nu kan jag säga att jag även varit där.

Jag har idag konstaterat att jag vill åka till Ven och cykla. Jag skall åka till ven en dag. Hyra cykel där (eller i närheten) och trampa runt på Ven. Någon som vill följa med. Det hade varit najs med en tandemcykel. Jag skall hyra mig en tandemcykel och trampa runt på Ven. Haha. Hoppas någon nappar och följer med.

Jag vill också ta MC-kort. Till hlsten blir det ev. en teorikurs. Det hade varit roligt att glänsa med ett MCkort, mest för att göra pappa lite avis. :) Nu har jag bestämt mig, jag skall ta ett MC-kort i smyg och sen till Gotland och glänsa lite för pappa. Fräck jag är...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kom heeeeeeeem!
Du borde komma hem nu ett par dagar bara innan första veckan i Maj!

2008-04-21 @ 11:20:45
URL: http://gundel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0