Tid.

Tiden springer och tydligen vi med dem. Det är redan onsdag. Idag skall jag göra min andra intervju till min undersökning. Det är tidskrävande med uppsatsskrivande men ack så roligt. Jag uppenbaras varje dag att jag "bara" har ETT år kvar på denn agrundutbildning, vad händer sen?

Jag har funderingar på att flytta till Umeå.... Jag funderar på att söka till polis... Jag funderar på att läsa en master i organisation och ledarskap... Jag funderar på att jobba... Jag funderar på att resa... Jag funderar på att starta eget... Ja, jag funderar på mycket. Nu är jag dock här och nu har jag dock sysselsättning.

Igår fyllde jag på fransarna. Det vart bra. Det tar sin tid att vänja sig. Innan påfyllningen had ejga endast ett par stycken kvar på ena ögat vilkte gjorde att mina egna fransar åskådligjordes på ett helt annat sätt. Hur i hela friden skall jag kunna vänja mig av med dessa i framtiden? Never ever....

Jag är inte särskilt förtjust i tatueringar, på vissa är det snyggt och vissa tatueringar är okej men nu vill jag också tattuera mig. Haha. Det är tur att jag bara är människa så jag kan ändra min värderingar. Hehe. Jag vill dock inte ha nån synlig tattoo... Klura på den.

Igår hann jag med en runda om min vän, vi hade en make-over-Malin-dag, precis som vi brukar ha med jämna mellanrum.

Tid verkar inte vara något man har just nu, det är mer något man tar sig. Dessvärre, mina öbo-vänner, kommer jag inte att prioritera min tid så att jag kommer hinna med nån ö-visit innan sommaren. Ni får hålla till godo till sommaren. Då har vi dess roligare istället.

Igår bokade vi tre biljetter till Winnebäck i Östergravar. Winnerbäck 2008 på Gotland. Najsigt. Den 23 Juli skall vi packa en picnic-korg och kika på Lars. Mysigt. Mörda inga spindlar veckan innna, vi vill ha sol.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack för kommentaren!
Egentligen behöver man inte ha så mycket att tillägga in mina inlägg; jag gillar mest att spana in tillbaka hos mina läsare så jag vet vilka alla är :) Det är lite knasigt att ma ser en statisik på antalet läsare men bara en bråkdel har lämnat kommentar.
Ha en skön helg!

2008-04-25 @ 22:04:03
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0