Uppsats

Här har det varit tyst ett par dagar. Bloggen har varit lite nere, plattformsbyte var på gång men något felade och nu är vi  tillbaka i samma gamla skepnad. Hoppas på bättre lycka nästa gång. Kul med uppdaterinagar och förnyelse.

Ny kurs på gång. Examensarbete och jag har bestämt vad jag skall skriva om. Då attraktivt arbete är för abstrakt som ämne så kommer jag nu att vända på steken. Jag har valt att vända mig till personer som läser gymnasiets omsvårdnadsprogram, de som utbildar sig till äldrepedagoger, m.fl. för att ta reda på deras föräväntningar på sitt kommande yrke inom äldreomsorgen. Spännande.

Jag vet inte om jag nämnt det innan, så jag nämner det igen, att jag har sommarjobbet kirrat. Har fått sommarjobb som verksamhetschef, första perioden på ett service boende och andra perioden för hemtjänst. Tusan så kul, men läskigt. Så spännande... Och givande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0