Valborgsmässoafton.

Idag är det valborgsmässoafton och jag har varit effektiv, till viss del iallfall. Transkriptionen av intervjuerna går trögt, jag har dock hunnit lämna min mussepigg-mojjäng till mediacenter samt bekantat mig med källaren på stadsbiblioteket!

Regnet hänger i luften och jag hoppas det inte bryter ut för jag vill verkligen se Maj-elden ikväll. Lite grillning, allmänn ventilation och en majbrasa, ja så ser kvällen ut och jag tror det blir trevligt. Det är en dag imorgon också och då måste jag ju fortsätta med intervjuerna. Ibland undrar ja faktiskt vad jag har gett mig in på. Varför pluggar jag? Vill jag detta?

Jag vet inte om jag nämnt det tidigare men jag har den semast tiden blivit mer och mer motiverad till att läsa vidare. Jag velar mellan två utbildningar, båda på två år. Tro det eller ej men den ena utbildningen är polis och den andra är en masterutbildning i organisation och ledarskap. Svårt val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0