50

Jag har upptäckt ett jobbigt fenomen... Täcken som rymmer! Täcken som rymmer ur påslakanet. Det ogillas.

Det är kallt i min lägenhet trots att elementen står på högsta möjliga värme. Ikväll är det dock åtgärdat. Det brinner 22 värmeljus i min lägenhet. Mysigt med ljus! Mysigt med värme, men bara med lagom värme. Inte en lampa har jag tänd.

Idag har jag besökt IKEA i Älmhult. Trevligt. Hört riktig småländsk dialekt. Rätt skön dialekt faktiskt. Tänker på Astrid Lindgren. Jag gillar faktiskt henne, speciellt de filmer hon gjort.. och böckerna förstås.

50e inlägget i bloggen idag. På fredag, om en vecka, fyller pappa hela 50 år. Samma dag, dvs. på fredag, har jag blivit tilldelad min första uppsatshandledningstillfälle. Svårt att välja. Allt ska krocka.

Min Sis... Jadu Sis... Jag oroar mig lite för dig.

Jag tänkte kidnappa min Pingla nästa helg. Jag tror inte det passar så jag får nog vänta med det bruden.




Kommentarer
Postat av: Pinglan

Kidnappa mej? Åh va jag blir nyfiken!!! Men tror jag vet vart de hade burt hän... ;)
Lova att ge pappsen din en bamsekram på födelsedagen från mej!!!

2008-03-04 @ 21:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0