Ängel utan vingar

Dagens citat:
" du e en ängel! dock är de tur att nån glömde montera vingarna så du få va kvar hos mej"  Du är gullig du. ;)

Nu har jag äntligen fått ändan ut vagnen och strukit de rentvättade sängkläderna. Nu kan hotell Malin öppna igen!
Billiga sängkläder skall jag aldrig köpa. De är så knepiga att stryka.

Plockade upp väskan med drycken från helgens baluns och upptäckte att det gått åt en halv lite likör 43, inte undra på att söndagen ströks i almenackan. Den bjuder jag dock på.

Har städat mitt badrumsskåp idag och jisses vad grejer jag har kastat. Det var nödvändigt. Säg mig, varför samlar tjejer på så mkt flaskor, burkar och dylikt? Hade till och med några tuber som var toma, vad gjorde dem i badrumsskåpet?? Kan undra.... Den som spar han har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0