Bioprassel

Bioprassel, det är nåt jag kan bli tokig på. Ja, faktiskt blir jag det. Inte om det bara prasslas lite normalt, men när man prasslar systematiskt med chipspåsar (som är extra prassliga) på en bio kan man inte bli annat är knäpp. Jag är klok, det är inte biofolk med chipspåsar. Hur dum får man egentligen vara och köpa med sig chipspåsar till bio? Hallåååå, blir inte 1+1 = 2 i allas hjärnor? Det kanske bara är jag som är smart. Haha. Jag hoppas ni tar det hela med lite ironi.

Igår hade vi bokat bord på Rosegarden, ett trevligt ställe. Vi åt god mat! Vi åkte till Bromölla. Vi såg en bio. För att vara mer detaljerad, vi såg Arn. Den var helt okej. Värd att se.

Igår åkte jag Ford. Det kändes bra. Det var en fin bil. Den var en skön bil. Låter dock lite plastig tycker jag...

Idag är det en ny dag. En ledig dag. En tom dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0