Den 25... lön/CSN

Fy farao vad jag inte gillar räkningar. Speciellt inte som student. Nu är dem betalda. Inga betalningsanmärkningar denna månad heller. Jag har det bra! Det finns dem som har det sämre.

Jag förstår inte varför många ser fram emot lön och löningsdagen, visst är det skönt med påfyllnad på kontot men det tar ju slut lika fort. Kan dem inta ta bort den 25e varje månad och låta staten betala medborgarnas löner?
Tänk att leva i ett penningfritt land. Coolt.

Jag vill semestra. Jag skall semestra. Det blir när skolan är klar. Jag kanske får åka själv. Isåfall gör jag det....

Det är snart år 2009. Det är snart februari år 2009. Jag bara längtar. Då blir det examen. Då blir det kalas. Då skall det firas.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag vill åka med!!

2008-02-26 @ 21:50:07
URL: http://gundel.blogg.se
Postat av: Malin

Det får du!

2008-02-27 @ 21:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0