Färgade linser

Idag var jag hos en optiker. Mimmi hette hon. Mycket trevlig, pedagogisk och servicevänlig optiker. Jag provade linser. Linser med färg. Färg i alla möjlig nyanser. Spännande. Jag hoppas att detta blir bra. Nästa gång blir det en annan färg. Jag har redan bestämt.

Måste, som vanligt, kommentera hur tråkigt det är att tvätta ibland. Ibland, när maskinen befinner sig fyra våningar ner. Jag tror att tvätten blir torr. Jag är duktig. Någon hade dock lämnat en defekt tvättmaskin åt mitt öde. Surt. Jag tror inte det är fel på maskinen. Låtsas att det är mig det är fel, inte maskinen.

Fick en kommentar idag "vilka fina fransar du har". Kul! Undra vad hon såg på synundersökningen.

Idag är det inte min dag. Så är det bara. Försöka gilla läget. Suck. Pust. Stånk. Stön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0