iiuuhhh

iuuhhh, vad man luktar skumt när man solat solarie men ack så skönt det är.
Nu har jag varit iväg och solat och hyrt en film. Orkar jag så ska jag se en film senare ikväll, kanske inatt... Imorgon har jag sovmorgon. SKönt. Jag ska sova till dess att jag vaknar.

Flitig, det har jag varit idag. Det har VI varit idag. Träffade två klasskamrater i skolan och fislosoferade lite kring våra anteckningar, föreläsningarna, klassen och livet i allmänhet. Vi har en bra klass, det har vi. Jag är ett klassuppslagsverk, det sa en vän idag. Undra om det är bra?

Östermalmskrogen i Kristianstad, en nyöppnad restaurang men ack så gó mat de har. Företagssamma, trevliga och en god service - kan det bli bättre? Jag kan varmt rekommendera dem.

Nu ska jag ta och söka upp en nice restaurang att utsätta för trevliga gäster imorgonkväll. Kan knappast bli mer än roligt och trevligt med en kvidingebo, en hässlehomsbo och en gotlänning. Wow vilken blandning. =)

Idag fick jag en "present" per post. Jag tror det är min mamma som skickat den. Hon är gullig min mamma. Jag älskar henne. Jag klämmer, jag känner och inte får jag öppna. Nu börjar jag bli nyfiken. Riktigt nyfiken. Det är lite hårt nere i ena hörnet så det kan inte bara vara ett kort. Nyfiken......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0