MSN-Prinsessor och bruna blondiner

Jag är en MSN-Prinsessa, enligt Annika. Jag flundrar fortfarande på hur hon fick ihop MSN med SMS? Råkade kasta iväg ett sms och lite försent kom jag på att det nog hamnade fel. Jag blev tvungen att bekänna min tabbe: jag skickade fel! Tro det eller ej men även Malin gör fel ibland!!! Annika var iaf sanbb med att svara "Ja du är rolig du din lilla MSN-prinsessa".

Bruna blondiner, finns det? Jag tror att det finns några. Jag har en Pingla (Anna) som snart kommer att gå under benämningen "Brun blondin". haha.
Det var tänkt att jag skulle hjälpa henne skriva ut åhörarkopior på ett powerpointdokument vilket ledde till att vi var tvugna att ladda 'kontot' med pengar. Givetvis fungerade inte laddningssystemet så vi fick snällt knalla till IT-killarna och be om hjälp. Hamnade hos mediacenter som snällt lotsade oss vidare.
Väl framme på rätt ställe så knackar vi snällt på dörren och hoppas att nån vänlig själ vill öppna, vilket de också gjorde. Jag vet dock inte om de var så villiga att hjälpa egentligen. Vi störde mitt i deras kafferast, men vi blinkade snällt med ögonen och la huvudet på sne och en av killarna tog tacksamt emot oss vid sitt skrivbord (nästan en fri tolkning där). Och nu till den bruna blondinen...

ITkillen: I vilken månad är du född?
Pinglan: *liknar mest en tom fågelholk - riktigt söijt*
ITkillen: Ja, i vilken månad fyller du år?
Jag: 05.
Pinglarn: *funderar och tittar på mig, det är tysten en stund*
Jag: månad 5, i maj.
Pinglan: Maj.
ITkillen: Vågar jag lita på det? *skrattar  och tittar fundersamt på mig*
Sen skrattar vi gott allihopa.

Anade jag en brun blondin där, Pinglan????

Fick köra ett extra varv i rondellen när jag skulle inom ICA kvantum och handla innan jag åkte hem. Glömde visst svänga.  Tänkte att jag skulle göra pizzabullar till resan imorgon. Glömde dock köpa en kavel att kavla ut degen med. Får se vad det blir av detta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0