Nakendans och Byggarbetare

Ja, jag dansade nakendans i dag. Tänkte att det var dags att testa den där lotion som man ska bli så fint brun av men för att smeta in sig med lotion så bör man ju vara torr. Så det blev till å göra en nakendans så jag torkade ordentligt.

Tyckte att jag hade gaderat mig bra med persienner och tvätt i hela fönstret men upptäckte att det fanns byggnadsarbetare utanför fönstret och en liten glipa. Ojdå.. De ska tydligen lägga nytt tak på huset mitt emot mig. Tänk när de kommer till mitt hus, då minnsan kan jag inte dansa naken i min lgh längre.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, stackars dig Malin :)

2008-02-09 @ 13:19:20
URL: http://gundel.blogg.se
Postat av: Malin N

Ja, du må erkänna att det är synd om mig. ;)

2008-02-09 @ 14:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0