Rosor är röda...

Rosor är röda
Violer är blå
Smultron är söta...
o du lika så...


Idag fick jag blommor! De pryder min lägenhet så vackert. Det var oväntat! Mycket oväntat faktiskt, men det är fint. Det är charmigt! Jag njuter. Jag drömmer. Så rart av dig!

Idag fick jag paket på posten, spännande trots att jag vet vad det är i det! Tack Mamma. Tack Pappa. Tack Sis!

Idag klarade brors sambo sin uppskrivning. Grattis tjejen. Körningen kommer gå minst lika bra! Jag är alldeles säker.

Nu får jag snart övningskra med Sis. Åh så spännande. Jag längtar.


Fin. Jag gillar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Gläds med dej vännen! Blommor kan värma de kallaste hjärta och få de värmaste hjärta att koka ;) ...tror bestämt de e nära kokpunkten nu...

2008-02-18 @ 22:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0