Söndag stryks i almenackan

Karekokepartyt i lördags var mycket trevligt. Jag behövde aldrig sjunga, både på gott och ont. Jag drack ju dess mer... Mitt lag (Lag: Sverige) fick aldrig sjunga i tävlingen, det var en besvikelse eftersom vi med alla säkerthet hade vunnit. Tre stjärnor kan inte bli bättre än bäst. 

Lag Polen vann, säkert bara för att bruden med pattarna var med där (vaddå förutfattade meningar? Men så var hon blond också). Det var en riktig blondin och inte blev det bättre när det började skrytas om bröstförminskning. My godh, stackars människa.

Ja, då är det måndag. Söndagen försvann. Det är en dag som får strykas i almenackan, men jag bjuder på den. Det var det värt. Jag erkänner, Malin var bakis på riktigt. Du missade nåt Pinglan! Smultronsaft, blåbärshot, röd vid och öl, ojoj... Förvånar mig nästan att jag ändå inte var ännu sämre än vad jag faktiskt var...

Kom hem kl 3.15 eller nåt i söndagsmorse. Kunde inte sova. La mig i sängen men lägenheten spelade mig ett spratt, den ville bara snurra. Taxichaffisen körde en bakväg hem och jag har konstaterat att jag inte kunde varit så full eftersom jag minns hela vägen hem. Var tvungen att köra den idag för att se om det var sant...

Vaknade till en värld i gungning kl 10.30 i söndagsmorse. Trodde att jag var en piggelin och studsade snällt upp men när jag krockade med dörrpostarna så insåg jag att jag inte var nykter och kröp till sängs igen och sussade gott framför tv ett par timmar. OJojoj... Ja du popstjärnan, rolit hade vi.

Favorit i repris, det måste vi nästan ha.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

piggelin e mums ;D

2008-02-11 @ 17:48:17
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Malin

Ja, några piggelinisar borde jag haft i frysen, jag var uppenbarligen inte så piggelin själv. :)

2008-02-11 @ 18:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0