Tentaångest

Tentaångesten börjar göra sig påmind, såhär fyra veckor innan tenta. Varför denna prestationsångest? Äh.. Jag gör som vanligt... Det jag kan, det kan jag. Det jag inte kan, det kan jag inte och det lär jag märka på tentan och isåfall får jag göra om den. Så det så!

Nu har lillebror också blivit ett år äldre. Har du tänkt på det bror, vi börjar bli vuxna. Jobbigt va!

Snart är det första Mars, gött. Hoppas få lite klarhet inför sommaren då. Jag vill men jag vill ändå inte vara på Gotland hela sommaren...


Kommentarer
Postat av: Sarah

Klart du ska vara på gotland i sommar. det är här det händer :)

2008-02-25 @ 13:24:06
URL: http://gundel.blogg.se
Postat av: Malin

Du tycker det ja... ;) Vi får la hitta på både ett och annat upptåg som kan tänkas liva upp stämningen. Jag är ev. (mest troligt) ledig VARJE helg. Hur underbart tror du inte det ska bli?:D

2008-02-25 @ 17:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0