Tvättstugebokare

Jaaaa! Äntligen fick jag se en tvättstugebokare. Många gånger stressar jag med tvätten för att vara färdig i tid till nästa tvättare kommer. I de flesta fall stressar jag dock till ingen nytta för i regel så kommer inte den som bokat tvättstugan efter mig förrän senare än tiden börjar eller så kommer de inte alls. Det är irriterande för om de inte täker nyttja hela sin tid så kan jag ju låna lite tid av deras tid så att min tvätt hinner torka, eftersom den har en förmåga att ta tid på sig att torka. Idag fick jag iaf se en tvättstugebokare efter mig MEN jag glömde ju att sätta tillbaka mitt tvättlås. Surt. Nu får det dock sitta där tills jag är i tvättis nästa gång.

Tro det eller ej men idag hann tvätten nästan att torka. Fantastiskt. Det tar sig, som pyromanen sa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0