Ufot har landat

För drygt en vecka sedan fick jag en fråga i kombination med påstående: "Ibland undrar jag vilken planet du egentligen tillhör?!"   Hur jag skall tolka det har jag inte listat ut än...

Idag undrade nog Pinglan också vilken planet jag egentligen tillhör då jag inte kunde minnas att jag hört denna:


Tydligen en klassiker eller nåt.
Nej, min vän, jag har inte hört den! Jag är nog ett UFO!

Akta er, nu har UFOt landat på jorden.

På tosdag är det Alla Hjärtans Dag, skulle vi kunna stryka i kalendern detta år.
På söndag är det en födelsedag, också en dag vi skulle kunna stryka i kalerndern detta år.
Jag hinner inte med "special-dagar" i år, trots att det är skott år med en extra dag i februari.

Kommentarer
Postat av: Anna

Min lilla vän du är inget UFO!!! Du är min älskling å jag tänker verkligen inte strycka varken Alla Hjärtans Dag eller din fördelsedag ur kalendern. Det är två dagar när du ska få veta att jag älskar dej som en vän kan göra!

2008-02-12 @ 17:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0