Två identiska föreläsningar?

Ja, de var ta mig tusan identiska.

Jag tycker det är rätt skickligt men också skamligt gjort att stå och hålla en föreläsning som är nästintill exakt likadan som en föreläsning man höll för lite drygt ett år sedan! Det är just precis vad hon gjorde idag, fick betalt för att hålla en föreläsning på C-nivå som var exakt likadan som en föreläsning på B-nivå. Skamligt.

Det mest komiska var att Mattias hade snappat upp samma saker på båda föreläsningarna. haha. Nästan identiska anteckningar som för ett år sedan.

Jag har listat ut en tentafråga idag! Påminn mig att läsa på om varför man har etiska råd!

Tänk att bli kickboxing-instruktör. Det vore nåt! Kanske ett mål? :/

Imorgon blir en späckad dag. Kristianstad-Hbg-Kristianstad på bara några timmar. Nice!


Testar att bifoga en bild fårn helgen...


På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0