Kvällsdopp, Jobb & Han...

Underbara sommarväder, idag har det mest tagits lugnt och badats. Två gånger har det badats, senast ikväll kl 20. Det var hela 24 grader i vattnet, alldeles underbat.

Imorgon är dte måndag, det innebär en ny arbetsvecka. Jag har börjat nedräkningen. Tio arbetsdagar kvar, två veckor. Det är med baldnade känslor jag lämnar jobbet. Det är först nu jag förstår hur bra man faktiskt har det när man studerar.
Jag ångrar dock inte mitt sommarjobb, speciellt inte den erfarenhet jag får men det ska bli lite skönt att komma tillbaka till skolan också. Ingenting ont som inte har nåt gott med sig, jag har troligen en tillsvidareanställning som väntar på mig när skolan är klar... Känn på den!

Det återstår dock ett problem, vad vill jag???

Jag vill vara med honom. Han som är speciell för mig. Han som är den själ som alla tjejer letar efter. Han som är sådär genomgó. Han som faktiskt ser mig för den jag är. Han som bryr sig om mig. Han som faktiskt känner mig. Han som verkligen gillar mig. Han som faktiskt tar hand om mig i alla lägen. Han som jag tycker om. Han som jag vill lägga all min energi på.... Han är min. Ledsen tjejer, han är min. Tillägnar honom denna...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0