Fint.

Onsdagen den 28 Maj kl 00.19 fick jag ett sms i min inkorg. Smset innehöll texten som följer:

"Your strength is so hard to find,
I feel so much stronger now,
the feeling´s alright.
Your words make me whole again,
those eyes cannot ever lie,
you´re so divine
I´m not ever alone, you´re not ever alone"
Citat från Takida - Curly Sue

Enligt avsändaren kunde texten relateras till mig. Det känns fortfarande fint i mitt hjärta. Rörd.

Efter en tung period börjar det äntligen kännas som fast mark under fötterna. Nu är det snart dags för sommaruppehåll. Opposition och Försvar kvar i skolan sen är det sommar. Hålla alla tummar och tår för att min uppsats skall gå igenom.

Att opponera på en annan uppsats är inte alltid det lättaste. Konstruktiv kritik verkar så lätt men hur vet jag att mottagaren kan den konstruktiva kritiken och ge mig något tillbaka som kan starta en diskussion? Jag planerar opponering och försvar, återkommer...


Kommentarer
Postat av: Sarah

Nuuu kommer vi!!!

2008-06-04 @ 14:51:04
URL: http://gu
Postat av: Anonym

:)

2008-06-04 @ 14:51:33
URL: http://gundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0