Svammel.

Ytterligare en vecka avklarad på jobbet. Nu börjar allvaret på riktigt. Jobbmobilen är överlämnad och ansvaret är numera mitt. Det kommer bli en spännande sommar.

Igår hade vi en arbetsintervju. Stackaren hade rest från fastlandet för att komma på intervju. När vi väl började intervjun visar det sig att det uppstått ett missförstånd och vi fick avbryta. Körkort är ett krav för att kunna jobba hos oss. Stackars vikarie. Så synd, verkade som det var en klippa.

Igår var jag en vända om stan (Visby). Besökt bl.a. Blå studio för att inhandla ett presentkort till en 30-åring. Passade på att fråga avd det kostade att fylla på naglarna hos dem, jag trodde jag skulle sätta i halsen... 550 kr för påfyllning. Det var ju ungefär vad jag betalde för att "göra naglrna" på fastlandet. Hutlöst!

Expert var också en av anhalterna, jag har nu lämnat in min mobil. Saknar den redan. Har en gammal Nokia telefon (inte 3310,något nyare) utan kamera. Den är klumpig och svår att skriva sms med. Måtte jag få tillbaka min telefon snart. Expediten i affären var mycket trevlig. Honom vill jag dissa, kundvänlig, glad och positiv. Inget knorr där.

Jag har fortfarande inte badat äm, det är nästan skandal. Det regnar inte på ön, men det är så extremt torrt att snart tar skörden stryk...

Snart kommer Lisa på besök. Wow, så trevligt. Kanske kommer Tobbe också ner en runda och därefter kommer Mattias ,med familj och vänner. Trevligt med kamrater. Ojoj... Mattias! Nio skåningar ska jag nog stå ut med ett par dagar, jag brukar ju stå ut med en ca 25 i vanliga fall (när vi är i skolan). ;)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Dissa? han var ju bra skrev du ju :)

Hoppas din helg varit/blir fin. Vi campade i Sandviken inatt, köpte med oss lite fisk ifrån Sysne som jag nu proppat i mig :)

2008-06-28 @ 19:04:25
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: M.

Haha. Jag menade ju att jag ville HISSA. Miss av mig! Det var lite många stavfel i detta inlägg må jag erkänna, det njuder jag på!

2008-06-28 @ 23:42:21
Postat av: Pinglan

Saknar dej min älskade vän... massor!!!

2008-07-02 @ 22:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0