Baddräkt & London

Mitt i vinter.. Det är vi nästan. Det känns ju faktiskt så emellanåt. Idag har det ömsom snöat, ömsom regnat ömsom solsken. Vilken årstid har vi egentligen? Det känns som att naturen försöker klara av alla årstider på en och samma gång. Mindre bra jobbat. Jag vill ha vinter när det ska vara vinter, med snö och kyla. Jag vill ha sommar när det ska vara sommar, med sol och torka. Jag vill ha vår när det ska vara vår och höra fåglarnas kvitter och jag vill ha höst när det ska vara höst med de färggranna löver. Hursomhelst så har jag idag laddat för Aquabike. Nu ska jag och Elisabeth sätta igång. Najs.

Förövrigt har jag blivit hyptoniserad att åka till London och jobba lite efter skolan. Jadu, Bettan. Hur ska vi göra? Master i Sverige med våra pudlar (som dessutom ska kommer vara mega fina med sina gigantisa underbett - vår hugillor (Hugo + Smilla)) eller arbeta ett år i England? Livet är spännande... Det gäller att passa på.

Efter skolan skall jag styra kosan till Thailand, tror jag. Jobba en sommar och åka iväg hela hösten. Komma hem lagom till jul och sen åka till London och jobba lite. MEN? När ska vi ta dte där med blommor, bin och familj? Jag kommer ju bli gammal också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0