En tisdag

Fniss... Mitt ena öga ser så roligt ut. Jag har bara ögonfransar på halva ena ögat. Tur det är dags för påfyllning på torsdag!

Vad är en regressionsanalys och vad har den gemensamt eller inte gemensamt med en korstabell? VIlka för respektive nackdelar finns det med korstabell respektive regressionsanalys? Jag är nollad. Jag kan inte. Jag är duktig ändå!

Idag fick jag höra att jag är positiv. Jag är en peppande människa. Hmm.. Jag kanske skulle bli coach. Jag har ett mål och jag ska en dag bli ledare, i någon sportig genre.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du är bra Malin!!
jag hoppas vi har tid att ses lite nu när du kommer över!
puss

2008-03-18 @ 18:30:32
URL: http://gun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0