Gevalia.

Tur att jag har Gevalia hemma.  Råkade i konversation med taknissarna som frågade om jag hade Gevalia hemma. Det fanns kanske en risk att de kommer genom taket och hälsar på najs. Han var Norrlänning eller nåt i den stilen. Nu du Lisa, nu har jag kanske fått in en fot åt dig och Umeå. ;)

Tentade idag, det kändes bra men dessvärre så tror jag inte att det gick lika bra som det kändes. Tyvärr.
Efter tentan bar det av till stan, en öl och lite mat och trevligt sällskap. Grannen har nog partajj ikväll. De spelar musik, som jag frivilligt eller ofrivilligt får lyssna på. De röker på balkongen vilket jag frivilligt eller ofrivilligt får lukta på i min lägenhet. Jaja, jag skyller mig själv för jag har balkongdörren öppen. =)

Kommentarer
Postat av: Sarah

är de nåt att ha då? :)

2008-03-29 @ 21:29:15
URL: http://gundel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0