Idag

Jag har besökt Biltema idag. Likaså Mekonomen. Flickan på Mekonomen var trevlig. Henne ska jag handla av fler gånger. Så det så!

Tvättider är ett jäkla 'måk' att hålla reda på... Fast övertygad om att jag hade tvättid ikväll, men när jag kom ner till tvättstuga för att kolla om det fannas andra tider så upptäckte jag att min tvättid redan hade hållit på i två timmar. Jag hann tvätta. Två tvättar. Jag var lat. Det fick jag vara. Torkat tvätten i lägenheten. Luktar gott i min lägenhet. Tvätten är inte torr. Än... Men snart!

Idag har jag varit en dagdrömmar. Det är så mycket jag ska göra i mitt nya liv. Jag skall bli sportig. Jag skall köra sportbil. Jag skall ha sportbarn. Jag skall vara en vanlig Svensson. Jag ska ha det bra. Jag ska leva livet och jag skall bli en sportbrud. Haha. Snart är skolan slut, snart börjar livet! Yeah.

Imorgon bär det av. Hem till öjn. Najs. Saknar. Saknar inte. Saknar. Saknar inte. Saknar. Saknar inte.. Velig! JAg är velig. Jag vet inte om jag saknar ön. Inte än.

Jag skall aldrig mer bli öbo på. Inte på heltid. Inte på samma gamla ö. Jag skall aldrig överge min ö helt, men heller inte älska den helt. Jag skall trivas på fastlandet. Jag ska inte förbli Skåning men heller aldrig överge skåne helt.

Keep holding on...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0