Keep holding on...


Jag tycker om låten, det gör jag! Speciellt de stunder som är tunga. Jag hoppas att alla mina nära och & kära har överseende. Jag känner inte mig själv. Bara ibland. Jag räknar ner, snart är det slut. Snart börjar live! Det ska bli sönt när skolan är klar! Jag hatar skolan. Det gör jag faktiskt. Jag älskar skolan, men just nu hatar jag den mest. Jag vill inte skriva uppsats. Jag tycker det är tråkigt. Jag tycker det är tungt. Dock är det lite roligt också. Jag tycker inte om vår handledare, jag gillar henne inte. DOck är hon lite gó också. Jag är besviken på skolan, men den är ändå rätt bra. Jag är mest besviken på skolan just nu, men ändå trivs jag där.

Uppsatsämne? Vad ska jag skriva?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0