Klipp & Kryll Pingla

Jag tycker inte om oorganisering. Det råder oorganisering. I skolan! Uppsatshandledare som gått i pension och nästintill omöjlig att få tag på, salar som inte stämmer med schemat, kompletering på föreläsningar som skolan inte kan hålla, dubbla budskap. Det är kaos. Återigen blir VI lidande. VI, Studenter!

Min Pingla har klippt mig idag. Det blev najs. Passade på att färga, det blev också najs. Klipp & Kryll Pingla håller öppet nån gång som året, det gäller att passa på. Mysa medan man kan.

Jag borde ringa min Snäcka. Det var längesen nu.

Rondellen vid ICA MAXI är ingen vanlig rondell, ingen bra rondell. Idag kom en tant ut i fel körbana och körde mot trafiken i rondellen. Kunde gått illa men jag kunde inte låta bli att fnissa lite ironiskt.

Min mamma är sjuk. Krya på dig mamma, vi ses ju snart.


Ung

Yngre


Yngst

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är yngst :D bääbiis

2008-03-03 @ 23:26:24
Postat av: Pinglan

Salongen är alltid öppen för dej min älskade M!!!

2008-03-04 @ 22:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0