Kort, kortare, kortast

Det finns människor som är korta! Det finns också människor som är kortare än kort och så finns det människor som är kortare än kortare (vilket måste innebära att de är i kortaste laget). Idag såg jag en människa som måste tillhört kortaste. Människan var vuxen, människan var så kort att hon knappt räckte upp över kundvagnarna på Willys. Jag fnissar allra fnissigast. Det såg kul ut.

Oj vad jag är duktig. Lite duktig iallafall. Jag försöker plugga. Jag ska klara tentan. Jag vill klara tentan.

Är vi inte duktiga, så säg?


Jag skall hinna med massor i mitt liv. Jag skall till Thailand när skolan är klar, sen ska jag till London och jobba. Jag skall skaffa mig en pudelvalp och en Birmakattunge - inom loppet av fyra år. Yeah... snart börjar livet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0