Nya tider

Idag är det tisdag, bara tre dagar till tenta! Är det nervöst? Ja!! Jag vill inte kugga tentan, men å andra sidan- vad gör det? Jag har ju jobb i sommar, som vikarierande "verksamhetschef" (områdeschef/teamchef skulle man benämna det på fastlandet).

Jag sitter fortfarande på Gotland. Ieftermiddag kl 17 tuffar båten til oskarshamn för att köra mot Kristianstad. Minr esekamrat skal följa med. Min mamma och Sis skall också följa med. Gött å bli ompysslad lagom till tentan. Det kan nog behövas.

Innna jag åkte hann jag få min baddräkt. Nu är vi på väg mot vårt nya liv. Nu ska Lisa och jag ta och börja vårt nya liv med Aquabike. Najs. Det skall bli spännande. Mot nya tider... Äta rätt, komma igång med träningen igen och kilona ska skrämmas iväg. Yeah...  Beach 2010, here I com.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0