Söka

Det sägs att den som söker han finner... Jag söker, söker, söker, söker och söker. Jag söker lite till, söker, söker, söker ännu lite mer... Jag SÖKER och jag finner... inget! Jag söker men jag finner inget.

Det stämmer alltsåt inte. Ett ordspråk som inte stämmer. Jag söker ett uppsatsämne men finner inget. Jag fann ett område, men inget specifikt ämne. Jag skall skriva om ledarskap, men vad ska jag skriva om, mer specifikt???? Förslag tas tacksamt emot.

Jag är inte ensam längre. Det har jag konstaterat. Skolan förföljer mig var jag än går. Jag är inte närvarande någonstand. Jag är frånvarande. Frånvarande var jag än befinner mig.

Tenta. Uppsats. Tenta. Uppsats. Ångest. Tenta. Uppsats. Tenta. Uppsats. Tenta. Uppsats. Ångest. Tenta. Uppsats. Tenta. Uppsats. Ångest. Tenta. Uppsats. Tenta. Uppsats. Tenta. Uppsats. Ångest. Tenta. Uppsats. Tenta. Uppsats. Ångest. Tenta. Uppsats. Tenta. Uppsats. Tenta. Uppsats. Ångest. Tenta. Uppsats. Tenta. Uppsats. Ångest. Tenta. Uppsats. Tenta. Uppsats. Tenta. Uppsats. Ångest. Det är vad som präglar mitt liv och min hjärna. Just nu!

Hockey på långfredagen... När ska jag åka hem Mamma??? När kommer ni upp mamma??? Min mamma, min Sis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0