Stugförmedling Malin AB

PM är klart. Jag är inte nöjd men det känns ändå bra. Total blackout när redovisningen startade. Det har alltid en förmåga att bli totalt tystnad när jag skall prata eller redovisa. Till och med de kackligaste kacklomanerna tystnar. Kan det vara dialekten mån tro?

Steg ett till att klara kursen är avklarad. Håll för guds skull dina tummar för att jag skall klara tentan den 28e.

Stugförmedling Malin AB hade tillfälligt öppet idag. Företaget har egentligen klappat igen tills vidare, men råkade öppna en kort stund idag. Vore najs att se min vän Mattias med familj och kamrater på ön i sommar. Håller alla mina tummar för att det klaffar.

Jag skall till Stockholm. Jag skall till Stockholm på en liten nöjestripp. Kanske mamma följer med. Kanske kan jag få med mig Pinglan. Alltid kul att besöka storstaden. Speciellt när det är nöjen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0