Yeah, söndag...

Mitt PM blev nog klart igår.

Jag åker till Gotland i påsk, en intensivresa. Jag får en resekamrat upp och tre ner.

Idag har jag hälsat på en vän, en vän som jobbade. Trevligt med fika. Trevligt att vara social.

Jag är besviken, besviken på skolan. Malin kan bli irriterad, irriterad så det övergåt till förbannad och det blir jag hon snart på skolan. Bara för att vi inte är "socionomer" så ska de ta mig tusan inte bara slussa ut oss. Vi brädar ändå socionomerna på fältet sen. *morr*

j*a skola. Besviken. satsa på kvaliten. Låt inte personalkonflikterna gå ut över oss studenter. Visa att ni är professionella.

Idag slog det mig. Jag har nog valt fel utbildning. Tusan så tråkigt att komma på det, men jag har hela livet att skola om.
Jag kan läsa extra kurser som tar mig dit jag vill. Japp, så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0