Bibliotekskvitto vs. Ullaredskvitto.

Här är det dåligt med uppdatering men håll ut, den som väntar på nåt gott. Tid och energi till skolan.

Idag har jag prickat av Lund på min karta. Jag har varit i Lund. Vilken trevlig stad. Varför studerar jag inte där? Var på UB (universitetsbiblioteket) för att låna en bok. Möttes av en knepig karl i informationsdisken. Vilke tur att jag skickat in en ansökan om lånekort i förtid annars hade varken jag eller Lisa lyckats låna böcker. Nu är dte lånat och vi är hemkomna. Oj vad vi skriver. Plan A eller Plan B?

Stannade till vid skolans bibliotek på vägen hem för att låna med några böcker. När jag lånade fick jag ut en låååååång remsa med böcker som jag har lånat fårn biblioteket. Lånekvittot var nästan länge än ett Ullaredskvitto (för min del). Haha. Räknade efter och det var nog en 39 böcker + 2 på stadsbiblioteket + 2 från UB, oj jag blir ju nästan förläst som min handledare skulle sagt.

Jag gillar min uppsatshandledare, lite synd bara att allt varit så hattigt med handledare. Gillade min förra handledare också. Hoppas hon kryar på sig.

Må gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0