Dagen efter.

Dagen efter valborgmässifirandet mår jag riktigt bra. Toppen! Solen lyser med sin frånvaro. Av säkra källor har jag fått höra att den håller till i Söderhamn, jag borde kanske bli Norrlänning redan nu?

Vi har planerat en weekend. På själva Valborgsmässoafton började vi sprida planen. Jag vill åka till London, räcker med en helg eller - till en början. Behöver ner och spana läget OM jag nu skulle få för mig att åka dit och jobba. Igår kläckte vi (jag och en kompis) idén för andra vänner och de verkar nappa. Toppen, ingen blir gladare än vi. Tanken är att weekend ska gå av stapeln i Maj, för att fira att socionomexamen snart är i land. Vänner med tillbehör är välkomna. Ju fler dess roligare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0