Drömma.

Solen skiner och det är underbart! Kom inte i säng förrän närmare kl 4 inatt. Det har varit segt idag men jag lever och har inte somnat än, dock börjar huvudet göra sig påmint (kan man säga påmint? Hur stavas det?).

Idag har jag pratat med min Snäcka på ön. Allt var bra. De ska också joina oss på Winnerbäck. Det blir trevligt. Idag fick jag syn på att Diggiloo-turnén också skall till Gotland i sommar. Läste dessutom en tidningsartikel idag där de skrev att det skall bli en riktigt varm sommar. Kan det bli mer underbart? Oj vad brats vi skall titta på och skratta åt. Oj vad det skall badas. Jag längtar, jag väntar, jag räknar snart ner.

Jag vill ha med alla mina fastlandsvänner till ön och leva livet till MAX hela sommaren. Tusan så kul det hade varit. *drömmer*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0