Syrendoft.

Idag när jag knallade från parkeringen in till min lägenhet så gick jag förbi några syrenbuskar och denna syrendoft fyllde min nos men en alldeles underbar syrendoft. Underbart, nu är det nästan försommar.

Jag har tassat runt i floppisar i snart en vecka och det är också en alldeles underbar känsla. Snart är de sommar och då hoppas jag att det skall hända en massa kul. Hörde att både Håkan Hellström och Takida skulle till Visby i sommar, man kanske skulle engagera sig eller också får det räcka med Winnerbäck och Diggiloo. Tåls att fundera på men Takida hade varit riktigt najs. Kanske ett "tjata på Sarah"-projekt. Höhö.

Idag har jag varit duktig, jag har checkt biljetter till Norrlandsresan i augusti. Så se upp, Norrland here we come.

Jag måste nog tanka bilen snart. Ush vad dyrt det blivit med bensinen. Skulle tanka billigt förra helgen men funkade pumparna då? Nej! Så klart inte!

Ikväll är det hockey, jag kanske borde bänka mig i gungeligung nu.

Kommentarer
Postat av: sarah

Du, du behöver inte tjata :)

2008-05-14 @ 21:12:49
URL: http://gundel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0