Tvätt.

Jag bara måste beklaga mig lite över tvätten. Idag skall jag tvätta och ränna den där tradiga trappen upp och ner åtskilliga gånger. Till råga på allt så vart jag tvungen att ta ett tvättid nu på förmiddagen. Det innebär alltså att jag inte kan torka tvätten sådär extra länge som jag brukar göra.
Sådär, nu känns det genast lite bättre att ha fått det ur mig. Jag kanske skulle ta med datorn och min motivationsteorier ner i tvättstugan och skriva medan jag tvättar?! Idé...

Jag har en vän som är snäll, jag har många vänner som är snälla men jag har en som varit lite extra snäll och skänkt mig en måndadspernumeration på en dagstidning. Det gillar jag. Jag kan numera läsa dagstidningen varje morgon. =) Dessvärre kom den första tidningen igår. Lite synd för jag förlorar nästan en hel veckas läsning då jag skall ut och resa ett par dagar -kanske en vecka- för att möta mammsen som sen skall följa med mig  hem ett par dagar. Jag har faktiskt en underbar  mamma. Jag har tur som har fler snälla vänner. En annan snäll vän skall hjälpa mig hålla tidningsfacket tomt. Tack mina vänner.

Det är så dumt i min trappa för vi har tidningsfack utanför dörren och postlåda nere på botten vid dörren. Inte bra när tidningsfacket blir fullt. Grannar kan lätt klaga, dock tror jag inte att mina grannar skulle göra det för jag tror att de är snälla och trevliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0