Uppdate.

Den intensiva vardag som varit rådande de senaste dagarna har hndrat bloggande. Nu är jag på väg tillbaka till verkligheten.

Plan A är avklarad, uppsatsen inlämnad. Min "morbror" (moster man) har lämnat oss, inte ens 60 år gammal. Jag tänker på mina nära och kära, framförallt min älskade moster och mina fantastiska kusiner. Jag är långt från dem, men ändå så nära. Jag tänker på dem, mer än de anar.

Idag tänker jag dizza rökande grannar. Jag har en granne under mig, som är rökare och som saknar balkong. När grannen röker så puffar han ut röken direkt in i min lägenhet. Är jag passiv rökare då? Jag mår illa, riktigt illa av röken. Jag borde kanske klaga men jag gillar ju inte att vara tjurig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0