Klassträff...

Det känns som om det var igår jag bloggade men det visade sig att det var hela sex dagar sedan. Återigen undrar jag var tiden tar vägen. Sedan senast har jag hunnit med en trevlig middag med klassen, på Banken. Inte vilken bank som helst, Banken Pub & Restaurang. Det är ett trevligt ställe. Trevlig personal trots den lilla förvirringen som uppstod innan vi fick betala. Inte nog med att personalen var trevlig och stället mysigt... Maten var riktigt god.

Hela tretton personer från klassen var vi och vår lilla maskot Hanna fick följa med. Det var trevligt, examen kom upp på tapetern. Varje gång som examen benämns är det en speciell känsla som far genom kroppen. Nästan så att jag känner mig stressad men det skall bli alldeles lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0