Söndagspyssel.

Söndagspyssel och plock är det som gäller idag. Motivationen tryter men jag gör det ändå.
Idag har jag hällt ut tre liter Bag-in-box-vin i min slask. Det luktar vin i hela köket. En främling i min lägenhet skulle tro att jag är alkoholist. Jag är motsatsen till alkoholist för tillfället. Av förklarliga skäl har jag fått avstå den där prcent-haltigadrycken ett tag, å nej.. Jag är inte gravid! Det finns andra "förklarliga skäl också". Inte en droppe alkoholhaltig dryck på säkert ett halvår. Slöseri kan tyckas att kassera en hel tre liters bag-in-box-vin, men vad gör man när den stått för länge?

Krokiga mannen! Krokiga mannen var synlig häromdagen, även han har överlevt sommaren. Det var kul å se. Min blivande sambo kommer få sig ett gott skratt den dagen han får syn på krokiga mannen. Den minen vill jag inte missa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0