Vanor.

Jag har lagt till med en ny vana, den är jag ganska nöjd med. Jag har blivit rätt duktig på att sortera papper. Har kommit på soppåsen blir så full om man skall lägga en massa papper, kataloger och tidningar nu så numer är jag en något mer miljömedveten flicka. Vad jag dock inte gillar är att lägga papper i pappersåtervinningen, som det står personuppgifter på. Även om det vara är en adress så river jag bort den, kanske en dålig vana men that's me. Har kanske lite konstiga vanor och ovanor, stackars min blivande sambo som kommer upptäcka alla mina små konstigheter. Han får dem dock på köpet och jag är nästan alldeles övertygad om att min vanor och ovanor inte stör honom på nåt sätt. Han är empatisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0